понеділок, 15 червня 2015 р.

Прогулянка нічним містом влітку.

Привітик. Я сьогодні мегашвиденько покажу вам листівочку і біжу  до мами. Останнім часом я взагалі багато бігаю... Іноді просто хочеться спокою. Видихнути і прогулятися нічним Львовом. Позасмагати під теплом ліхтарів, напитись кави з вен міста і стати містом... Хоча ні... я хочу трішки спокою і гармонії.
Гайда до перегляду мого нічого літнього міста.
 Чіпик від улюбленої Майстерні Вензелик (вгадайте хто малював?)
 Ще один шматочок чіпика і мазюкання барбою від Фабрики декору + текстурка з піском їхня.
 Карточка з лісапєдом яка промешкала у мене роки зо три нарешті знайшла своє місце.
Хочу поприймати участь у таких завданнях:
 задании «Велосипед+желтый цвет» от блога Scrap man


5 коментарів:

  1. Открытка просто улет!!!!!!! Слов нет!!!!! У меня тоже есть некоторые сокровища, которые годами ждут своего часа)))))) Что поделать если хомякоз частенько обостряется)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. О хомякоз - эте еще та болезнь... и денеж иногда и жалко и незнаюзачемнооченьнадо. А потом долгими вечерами перескладывать запасы и получать от этого кайф.

      Видалити
  2. Ярко, сочно и мега позитивно. Спасибо, что вдохновились заданием Scrapman.

    ВідповістиВидалити
  3. Привет, где ты есть... пишу тебе и тишина...

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації