суботу, 19 грудня 2015 р.

Хочу залишитися в ДК Вензелик.

Привіт. Прийшов той час коли мії улюблені чіпороби, чіпотвори і чіпофеї шукають нову ДК. Як??? Як нову? А я? Я готова стати новою, пробувати щось нове і взагалі робити все що треба. Я собі якось не уявляю свою творчість без можливості приймати участь у створенні цього прекрасного чіпика і його реклями. Отож (тут у мене дуже милі котячі оченята), слізно прошу залишити мене в нашій дружній сім*ї. 
http://venzelyk.blogspot.com/2015/11/2016.html
А що ж я створила для Вензелика за час своєї присутності в ДК? Покажу декілька робіт, так як самих робіт було ну дуже багато.
Хто не встиг подати заявку - застрибуйте в останній вагон. А я з меганадією, що мене залишать йду дописувати в листі до Миколая ще одне бажання. Всім гарного вечора.

2 коментарі:

  1. Андріася, роботи шикарнезні))) бажаю успіху)

    ВідповістиВидалити
  2. Работы у вас шикарные!!! Очень близки мне по стилю, то,что я люблю!! Успехов вам!!!

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації